Mia Suke Blog Ni. Anda?

Thursday 20 October 2011

Destinasi 3 hari 2 malam - Mengutip Pengalaman Di Chenderiang

Hmm....nak bagi tahu pada semua follower blog saya.. takde maklumat baru akan dibuat untuk sabtu dan ahad..sebab ada kem perkhemahan kelana siswa.. :'( sedihnya...baaaaanyak sangat kerja nak kena buat!! Tiap-tiap minggu ada kem.. (sigh..) Well, i take it positive! Memang mencabar. Muahahaah...


Lokasi perkhemahan saya minggu ini, Chenderiang, Perak. Penah dengar? Bagus..saya pasti anda meeeemang tak pengah dengar pun nama tempat ni kan..? kan kan kan? tahniah :-P huhu..

Jom!? kita buat lawatan maya sekejap..tengok kat peta dulu..dari Tg. Malim ke Chenderiang, Perak.


Kalo ikutkan goole map ni..berdasarkan suggested road yang diberi lar...


Hmm...agak lama jugak tu..bertolak jam 7.30 petang..agak-agak sampai pukul berapa erk? Watever..yang penting selamat sampai pergi dan balik! Doakan saya yer!

Jam kita tengok contoh waterfall yang ade kat Chenderiang.. macamla dapat mandi waterfall - bwaahaha!


Macam best jer! Tapi confirm lar takde g Waterfalll ! Ngeh3..

Saya harap perkhemahan kelana kali ni dapat memberikan 1001 pengalaman baru pada saya! 

Ok guys and gurls sumer...ashiteru~ sehingga berjumpa lagi..As salammmm........




No comments:

Post a Comment