Mia Suke Blog Ni. Anda?

Monday 17 December 2012

Promosi Laporan Peribadi


Menurut kajian, orang yang tidak mengenali kemampuan dan potensi dirinya TIDAK AKAN MAMPU UNTUK MENYERLAH DALAM KEHIDUPANNYA. Begitu juga dengan perhubungan cinta..pasangan yang gagal mengenali pasangannya dengan baik lazimnya perhubungan TERSEBUT MUDAH RAPUH DAN RENGGANG kerana kekurangan keupayaan untuk menyesuaikan diri.Kepentingan mengenali pasangan sama pentingnya dengan kepentingan kita mengenali diri kita sendiri.

“ Tidak berubah nasib sesuatu kaum melainkan kaum itu merubah apa yang ada pada dirinya ”.

Tahukah anda apa yang ada pada diri anda secara TERPERINCI dan JELAS? Jika tidak, bagaimana anda mahu mengubah NASIB anda ke arah yang anda inginkan? Renungkanlah..

Kebanyakan manusia pandai menilai orang lain, namun, beranikah anda MENYAHUT cabaran saya untuk menerima laporan yang menjadi sandaran penilaian anda tentang diri anda sendiri? Ketepatannya..?? Tidak 100%. Tapi saya berani kata ianya menjangkau sehingga 80-95% bahkan daripada pengalaman saya berhadapan dengan beratus bahkan beribu kiraan dan interpretasi tarikh lahir, ada yang mengatakan 98%! Wawww!!! Saya sendiri terkebil kebil dan sukar untuk percaya. Tapi, inilah REALITINYA. Hebat kan?

Usah memandang remah, usaha untuk mengenali corak personaliti, perangai, pemikiran, perasaan, tingkahlaku dan gaya anda berhubung dengan orang lain. Ianya merupakan suatu KUASA yang mempunyai MOMENTUM yang amat dahsyat yang mampu menolak anda ke arah impian anda. Bertindaklah segera!

Setelah lebih 3 tahun saya mendalami dan memerhatikan kelemahan kaedah asal Numerologi yang dipopularkan oleh Dr. Azizan Osman, kini saya tampil dengan pendekatan tersendiri yang merupakan kesinambungan daripada kaedah numerologi (tarikh lahir) yang saya gelarkan sebagai Psiko-Numerologi.

SATU-SATUNYA Kaedah Sains Metafizik yang telah digabungjalinkan dengan pahaman pelbagai teori kaunseling dan personaliti bagi MEMBANTU MERINGANKAN proses anda untuk mengenali diri anda sendiri. Kaedah ini merupakan yang PERTAMA DI DUNIA. Tiada produk seumpanya lagi setakat ini. Inilah kajian dan thesis yang saya laksanakan di tempat pengajian saya, dalam bidang Pendidikan Bimb. Dan Kaunseling. Cubalah keberkesanan kaedah ini hari ni!

Dengan kaedah ini, anda TIDAK PERLU menjawab BERATUS RATUS soalan bagi mendapatkan 15 personaliti dominan dalam diri anda. Anda juga TIDAK PERLU menghabiskan masa berjam-jam untuk menjawab soalan kaji selidik. SEGALANYA telah DIPERMUDAHKAN untuk anda. Nak bukti? Saya CABAR anda untuk berikan saya no. ic dan saya akan PM anda untuk buktikan kata-kata saya. Untuk laporan penuh, ada pengerasnya. Tidak ada yang percuma di dunia ini. Peace~ J


JANGAN pertaruhkan CINTA anda.

Anda rasa RAGU RAGU dengan si DIA?? Anda tidak yakin KESETIAAN si DIA.? Tertanya-tanya PERANGAI SEBENAR si DIA? Kadangkala PENING dan KELIRU dengan SIKAP si Dia?

Ingin mengetahui tentang si DIA secara menyeluruh?

Gaya berperasaan, perangai, personaliti, gaya pemikiran, gaya perhubungan, dan corak tinglaku si DIA??

BERITA BAIKK!!

Saya, Razin Rahman, pelajar yang mengambil jurusan Pendidikan Bimbingan dan Kaunseling, di Uni. Pend. Sultan Idris, telah menjalankan KAJIAN DAN THESIS mengenai pembentukan Modul Psiko-Numerologi yang boleh membantu anda menyelesaikan masalah PERHUBUNGAN dan KOMUNIKASI anda dll.

Apa yang saya perlukan hanyalah No. Ic anda, Nama dan Alamat email anda untuk MENGHANTAR LAPORAN LENKAP tentang kerektor, perangai, personaliti, gaya berperasaan, gaya pemikiran, corak tingkahlaku dan gaya perhubungan si DIA yang anda sayangi. Kini, segala-galanya CLEAR! Macam Clean anda Clear J

LAPORAN PERIBADI

Laporan peribadi tentang DIRI anda juga boleh dihasilkan. Nah, tunggu apa lagi! Rebut peluang keemasan ini semenara TAWARAN MASIH DIBUKA.

P/S : Laporan terdiri daripada 20-25 muka surat. Kos hanya RM20 sahaja. Normal price RM30. Diskaun diskaun diskaun!!!


* Harga bakal dinaikkan.

No comments:

Post a Comment