Mia Suke Blog Ni. Anda?

Sunday 23 October 2011

Dunia Kaunselor Muda - Objektif dan Tujuannya

Perhatian perhatian...hihi..nak bagi tahu ni...saya dah create pages yang bertajuk Dunia Kaunselor Muda. Ni gambaran jer. Jom kita buat lawatan tak rasmi jap.


Wokeh, saya buat page ni sebab saya dah mula jatuh cinta dengan bidang kaunsling, oleh itu say awujudkan page ni di FB, dengan niat, nak mengaplikasikan segala kemahiran dan pengetahuan saya dalam kaunsling selain untuk mengalih corak penggunaan FB saya sendiri. Daripada saya terus menghabiskan masa ntah hape-hape dengan FB, eloklah saya luangkan masa untuk membantu siapa-siapa yang memerlukan bantuan, menerusi teknologi alam maya ni.

Jom ramai-ramai kita like page neh. Untuk makluman, setiap kali saya pergi ke program, saya akan mencadangkan kepada setiap peserta untuk menyertai Dunia Kaunselor Muda ni. Untuk create satu komuniti yang caring antara satu sama lain...

Sekian, Maaf kesuntukan masa.,  tak dapat nak menulis panjang...

Kalau anda SUKE dengan Dunia Kaunselor Muda, sila lar like dekat bawah ni yer..  ^.^ 
Meh saya ajarkan cara-caranya...

  1. Klik like button FB di bahagian akhir setiap post dalam blog ni, kemudian..
  2. Halakan mause anda pada button like tu lame sikit, dia akan appear post...
  3. Tulis lar apa yang anda nak tulis kat situ..
  4. Kalau anda peka, anda akan perasaan bahagian atas belah kanan, ada diberitahu bilangan orang yang dah like post ni. Sekian..
  5. Makluman, tindakan anda like post mungkin akan membantu ramai rakan-rakan yang lain untk mendapat maklumat dan informasi daripada blog ini. Thanks..

No comments:

Post a Comment